Dear World Gods members
Today, we would like to share with you the progress of the contents we are developing.
We are very sorry that it has taken so long for the content, which was originally scheduled to go live at the end of April, to be installed on Skynet due to technical difficulties.
Unfortunately, as of today, we still do not have a clear idea about the development of the content.
The Bulgarian company that we originally hired as our developer was based in Kiev.
Up until the beginning of the war, development was going well, as you have already seen in the demo play, but the Russian invasion, which started at the end of February, forced the engineers in Kiev to leave the development base.
Initially, we had hoped that the war would end soon after the one-month deadline, but since the situation has not yet recovered, WorldGot and Skynet have held discussions and are working on a plan to allocate some of the content being developed on Skynet’s side to World Gods.
While we hope that the war situation will quickly improve, we are currently negotiating to ensure that World Gods members will still have content to play.
Of course, it is our intention to provide World Gods members with a share of the revenue from the content that will be implemented.
We are currently negotiating with the content providers to secure the content and the terms and conditions, etc., and we hope to announce the details as soon as they are finalized.
We are also preparing to release content that is already in the process of being developed as a demo playable environment, even though it will not be linked to points.
Please look forward to this as well.
We apologize again for the repeated delays and responses.
We will try to improve the situation as soon as possible and implement the necessary measures, so we appreciate your patience.
Yours sincerely,
ワールドゴッズ会員の皆様へ
本日は、弊社が開発中のコンテンツの進捗状況についてお知らせいたします。
当初、4月末の稼働を予定していたコンテンツが、技術的な問題からスカイネットへのインストールに時間がかかってしまい、大変申し訳ございませんでした。
残念ながら、今日現在もコンテンツの開発について明確な目処が立っておりません。当初、開発会社として依頼したブルガリアの会社は、キエフに拠点を置いていました。
戦争が始まるまでは、すでにデモプレイでご覧いただいたように開発は順調だったのですが、2月末から始まったロシアの侵攻により、キエフのエンジニアは開発拠点から離れることになりました。
当初は、1ヶ月の期限を過ぎればすぐに戦況が収束すると考えていたのですが、まだ状況が回復していないため、ワールドゴットとスカイネットが話し合いを行い、スカイネット側で開発中のコンテンツの一部をワールドゴッドに振り分ける計画を進めています。
戦況の早期改善を願いつつ、ワールドゴッズの会員の皆様が引き続きプレイできるコンテンツを確保するために、現在交渉中です。
もちろん、実装されるコンテンツの収益については、ワールドゴッズの会員様にも還元させていただく予定です。
現在、コンテンツ提供者とコンテンツの確保や条件等の交渉を行っており、詳細が決まり次第、発表したいと考えています。
また、ポイントとは連動しませんが、すでに開発中のコンテンツもデモプレイ可能な環境として公開する準備を進めています。こちらもどうぞご期待ください。
度重なる遅延と対応について、重ねてお詫び申し上げます。
早急に改善を図り、必要な対策を実施してまいりますので、何卒ご理解を賜りますようお願い申し上げます。
敬具
www.DeepL.com/Translator(無料版)で翻訳しました。
はじめまして、石原と申します。
私も、ワールドゴッドカジノのクラウドファンディングに参加しております。
この4月にスタートする予定だったのが遅れているとのことで、心配しておりますが、何か情報ご存知でしょうか。
宜しくお願い致します。
石原さん、初めましてm(__)m
本日以下の内容の文面が配信されておりました。
英文配信の為、翻訳を利用しております。
—————————
ワールドゴッド会員の皆様へ
ウクライナ情勢が不安定なため、開発のコアチームでの作業が困難となり、WorldGodの開発者が復旧作業を引き継ぎ、約2ヶ月間作業を行ってきました。
仕様の把握から引き継ぎを行い、ようやく作業開始の目処が立ったところです。
長い間お待たせしてしまい、申し訳ありませんでした。現在、今月末までに5本程度の新ゲームを実装する予定で作業を進めております。
今後ともよろしくお願いいたします。
WORLD GODS(ワールドゴッド
こんにちは。
ご返信をありがとうございました。
こちらのメールは受け取っておりますが、その後の連絡がないですよね。
もし何か情報をご存知でしたら教えて下さい。